Monday, September 22, 2008

Happy birthday dear Cohen!





Leonard Cohen si-a serbat ziua de nastere duminica 21 septembrie la Bucuresti, mai precis pe stadionul de la Arcul de Triumf. 74 de ani. Aceeasi voce de neuitat.
A fost ajutat si de o trupa excelenta si mai ales de ' the sublimes Webb sisters' ...
Un concert dulce-amarui, citeodata inecat in tristete, melancolie si altele...Noroc cu Catalin care imi soptea tot felul de prostii :)

Cele 2 surori au cintat si ele o melodie-rugaciune "If it be your will", care as traduce-o cu 'Daca e voia ta...'

O alta melodie care mi-a placut a fost 'Hallelujah', si nu eram singurul, erau mai multi care cintau refrenul..
Au fost si "hiturile" "Dance me to the end of love", "Take this waltz", "Tower of songs", "The future"...

Oameni de toate virstele la concert, eu m-am intilnit cu 2 tanti din Brasov (pe la 50 si ceva) care nu prea stiau Bucurestiul si au mers cu mine prin Herastrau.

2 comments:

saskiul said...

Melodiile THE FUTURE & WAITING FOR THE MIRACLE by Leonard Choen apar pe coloana sonora (impresionanta, in felul ei) din filmul - supercontroversat - NATURAL BORN KILLERS de Oliver Stone. L-ai vazut?

Pildit said...

Da, l-am vazut de mult..nu mai imi aduc aminte de aceste melodii. Filmul a fost destul de socant, mai mult nu pot spune despre el. Nu m-a impresionat in asa fel incit sa-l adaug in 'agenda de filme'