Monday, April 21, 2008

Sibiu, Sibiel si altii la fel ca el

Am fost acum 2 simbete intr-o excursie cu cei de la cursul foto prin Sibiu si imprejurimi. Sibiul e un oras foarte frumos, am facut multe poze si as mai fi facut daca aveam mai mult timp.

In Sibiel se afla cel mai mare muzeu de icoane pe sticla din Europa(700 de icoane!).
Icoanele sint donate si au fost strinse de par. Zosim Oancea, prin anii 60-70.
Habar n-aveam ca exista asa ceva acolo, am ramas uimit cind am vizitat muzeul care este de fapt o casa cu 2 etaje , ceva mai maricica, aflata in curtea bisericii din Sibiel.
Alta surpriza a fost parcul Astra, de linga Sibiu, un fel de muzeul satului intins insa pe muulte hectare, am inteles ca ar fi cam de 10 ori cit cel din Bucuresti. Am vazut doar un sfert din el.
Mai multe poze aici : http://flickr.com/photos/pildit

No comments: